Najczęściej zadawane pytania

1. Dlaczego warto wybrać meble oferowane w naszym sklepie?
Meble oferowane w sklepie internetowym Eufosofa.pl to meble na każdą kieszeń. Posiadamy meble ekskluzywne, jak również te charakteryzujące się prostymi, solidnymi rozwiązaniami. Wszystkie oferowane meble przedstawiamy w najlepszym możliwym stosunku jakości do ceny.

2. Czy posiadamy na terenie Polski salony meblowe?
Nie. Sprzedaż mebli odbywa się wyłącznie za pośrednictwem sklepu internetowego Eurosofa.pl.

3. W jakich godzinach można się kontaktować z Biurem Obsługi Klienta?
Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Telefon kontaktowy: (89) 722-79-22, adres mailowy: sklep@eurosofa.pl.

4. Czy firma Eurosofa.pl realizuje usługę wniesienia i montażu mebli?
Usługę wniesienia i montażu realizujemy tylko dla wyselekcjonowanej grupy mebli. Informację o tym czy dany produkt jest objęty możliwością dokupienia usługi wniesienia i montażu znajdują się w opisie produktu. Jest to usługa dodatkowo płatna. Pozostałe meble są wysyłane w paczkach do samodzielnego montażu wraz z dołączoną instrukcją montażu.

5. Jakie są koszty wysyłki mebli?
Informacje na temat kosztu wysyłki konkretnego mebla można znaleźć w opisie produktu. Przy zamówieniach o łącznej wartości powyżej 1500 zł dostawa jest realizowana za darmo na terenie całego kraju.

6. Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?
Tak, jeśli nie zostało przekazane do realizacji. Aby zmienić lub anulować złożone wcześniej zamówienie należy wysłać wiadomość drogą mailową na adres sklep@eurosofa.pl.

7. Czy meble w ofercie waszego sklepu internetowego są objęte gwarancją?
Tak, wszystkie meble znajdujące się w ofercie naszego sklepu internetowego objęte są minimum 24 miesięcznym okresem gwarancyjnym.

8. Czy jest możliwość zmiany wymiarów mebli?
Oferowane przez nas meble są przygotowywane w konkretnych wymiarach. Wyjątek stanowią oferty w których opisie istnieje wyraźna informacja, że mebel jest przygotowywany pod wymiar klienta.

9. Czy oświetlenie LED jest dołączone do każdego zestawu mebli?
Nie, oświetlenie LED nie jest dołączone do każdego zestawu. Przy każdej ofercie, gdzie istnieje możliwość zastosowania oświetlenia LED znajduje się informacja czy oświetlenie jest w standardzie czy też jako dodatkowo płatna opcja.

10. Czy jest możliwość zmiany materiałów z jakich są wykonane meble?
W przypadku tkanin którymi obite są meble tapicerowane, w większości przypadków istnieje możliwość wyboru tkaniny według własnych preferencji. Nie ma natomiast możliwości zmian materiałów konstrukcyjnych z których są wykonane meble. Wyjątek stanowią meble w których opisie znajduje się konkretna informacja. Np. wybór blatu stołu z płyty meblowej lub drewna litego.

11. W jaki sposób sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie?
W celu uzyskania informacji o etapie realizacji zamówienia należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Mailowo: sklep@eurosofa.pl, lub telefonicznie: (89) 722-79-22.

12. Jak złożyć reklamację?
Należy wypełnić formularz reklamacyjny, a następnie przesłać wraz ze zdjęciami uszkodzonych elementów drogą mailową na adres: sklep@eurosofa.pl.

Pliki cookies są ważne dla prawidłowego funkcjonowania eurosofa.pl oraz w celu poprawy komfortu korzystania ze strony sklepu.
Wybierz «Akceptuj» lub «Ustawienia», aby ustawić swoje opcje.